Klachten
Klachtenregeling in de praktijk
Heeft u het gevoel dat u niet goed geholpen bent, om wat voor reden dan ook, dan is het mogelijk om dit te bespreken. Het is voor zorgvrager en voor zorgverlener van belang dat misverstanden worden opgelost en fouten worden hersteld. U kunt schriftelijk een klacht indienen door het onderstaande formulier in te vullen. Ook is het mogelijk om een formulier bij de balie op te halen en zo nodig samen met een medewerker in te vullen. Nadat u een klacht heeft ingediend, wordt u uitgenodigd om dit met de betrokken zorgverlener te bespreken.
.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Heeft u een klacht en bent u er samen met de betrokken zorgverlener niet uitgekomen? Dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Deze stichting kan u helpen door middel van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft daarom geen oordeel. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen en zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. Verdere informatie kunt u vinden op de website www.skge.nl
.